Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Κι άλλες σπαζοκεφαλιές!

 

 Τρεις εργάτες εργάστηκαν στην κατασκευή ενός έργου. Πληρώθηκαν συνολικά 1200ευρώ. Αποφάσισαν να μοιραστούν τα χρήματα ανάλογα με τις ημέρες εργασίας του καθενός. Αν πρώτος εργάστηκε 4 ημέρες , ο δεύτερος 5 κι ο τρίτος 6 ημέρες , πόσα χρήματα θα πάρει ο καθένας τους;

 

Όλοι οι φίλοι μου εκτός από 8 είναι Έλληνες. Όλοι οι φίλοι μου εκτός από 12 είναι Αλβανοί. Όλοι οι φίλοι μου εκτός από 14 είναι Ασιάτες. Όλοι οι φίλοι μου είναι  Ελληνες , Αλβανοί ή Ασιάτες. Πόσοι είναι οι φίλοι μου από κάθε εθνικότητα;

 

 Ο δάσκαλος βάζει τα παιδιά στη σειρά σε τριάδες και περισσεύουν δύο στην τελευταία γραμμή. Τα βάζει σε τετράδες και περισσεύουν πάλι δύο.Όταν τα βάζει σε πεντάδες δεν περισσεύει κανένα. Πόσα είναι τα παιδιά;


Χθες η κ. Ευτέρπη είχε γενέθλια. Ο αριθμός που δίνει την ηλικία που συμπλήρωσε αν διαιρεθεί με το 2 αφήνει υπόλοιπο 1, αν διαιρεθεί με το 3 αφήνει υπόλοιπο 2, ενώ αν διαιρεθεί με το 5 αφήνει υπόλοιπο 4. Ο κ. Πέτρος (που δε γνωρίζει την κ. Ευτέρπη) με αυτά τα δεδομένα βρήκε τρεις πιθανές ηλικίες, ενώ με την πληροφορία ότι η διαίρεση αυτού του αριθμού με το 7 δίνει υπόλοιπο 1 κατέληξε στη σωστή ηλικία. Πόσα κεράκια είχε η τούρτα της κ. Ευτέρπης;


 Ο Γιάννης διάβασε ένα βιβλίο 200 σελίδων σε οκτώ ημέρες. Επειδή το ενδιαφέρον του για την ιστορία που διάβαζε αυξανόταν συνεχώς, από τη δεύτερη έως και την έβδομη μέρα ο Γιάννης διάβαζε πέντε σελίδες περισσότερες από αυτές που είχε διαβάσει την προηγούμενη ημέρα. Την όγδοη ημέρα διάβασε τις τελευταίες 32 σελίδες του βιβλίου.Πόσες σελίδες διάβασε την πρώτη ημέρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου